Wednesday 29 June 2011

cerita tentang blog

salam.....

lama beno rasanye tak updated blog nie...seperti biasa aku bukan jiwang cam member aku sorang tue...hahhaahhahaa......nie nyaris2 passwordnye aku lupa tp di sebabkan sahabat aku shila tetba tnya sal blog kembali bersemangat aku hendak meng'updated'nye...
aku ngn shila nie mmg byk gak persamaannya...agak gonjeng n suke menyakat orang terutama adik kitaorg tue....feed...apa pun tak bole...hahhahhaa.....

aku baru baca blog kawan aku shila nie...terharu gak ngn kata2nya...kata tak jiwang tp jiwang gak...opppssss....minta die tak baca...huhuhu....die nie lama ngn aku..byk kerenah aku die kena lalui...bersabar ker tak tak tau ler die nie....nnt aku share suke duka aku ngn die melalui foto2 kami ler...

satu jer aku nk ucapkan kat die...terima kasih kerana bersabar ngn aku nie....nie ler aku....sejak azalinye...huuhuhu....
 masa nie kat mana eik lupa lak....

 nie kat aquaria...
nie masa kat lowyat kan shila...ada org tue jatuh...hahhahaha

 nie kenduri umah apit

 masa sy sakit...awak jer yg dtg bawa munge

 kat genting lor....main ice..

 dalam bilik kiter...kiter wat aper...hahahaha




2 comments:

  1. ...hehe...aku xjiwang tp agk puitis bhasa nyer... wawawa....hmm trharu tgk saat2 manis kite bersama ni..klau la leh diputrkn smula ms ni kn, srnok saat2 ni...smoga ikatan pershbtan kita ni kekal slamanyer..thanks smpurnakn hidup aku gn mnjadi shabat aku....luv u mydear frenz...(^_^)

    ReplyDelete
  2. hahaahhaha...xjiwang sey...tp bhs puitis ko tue buat aku sebak jer...aku nie dh ler sensitif jer skrg nie...aku pun nk say thnxs bb tak jemu layan perangai aku nie...hnya org2 yg kuat jer yg mampu layan sikap aku nie..waaa~~~...sedihnye.....
    luv u to....moga persahabatan nie kekal hingga akhir hayat kiter...amin....

    ReplyDelete